Susah nak dapatkan lesen memandu??


Lama betul blog ni sunyi tanpa sebarang post yang baru, maklumlah sibuk dengan urusan peribadi. Insyaallah dalam pos kalini admin nak kongsikan sikit pasal lesen memandu. Eh, kenapa tiba-tiba nak citer pasal lesen pulak? blog ni tuk bisnes kan? haha, ikut suka hati aku la, blog aku kan? Yang kau nak sibuk kenapa? hehe,

Bukan apa, pasal bisnes QMG ni pun dah lingkup, tapi saya tengok trafik yang datang ke blog ni masih tak putus-putus jadi saya taknak la bazirkan trafik yang datang ni. Walaupun out of topic, kita rembat je...

Macam yang korang semua tahu, dalam kehidupan kita seharian ni semua perlukan kenderaan sendiri, nak pergi mana-mana pun memang mudah kalau ada pengangkutan sendiri macam kereta atau motosikal. Bukannya nak nafikan kepentingan pengangkutan awam tapi bila ada transport sendiri ni lebih memudahkan urusan seharian. Semua orang nak memandu sendiri, tapi sebelum tu mestilah ada lesen memandu dulu kan? Takkan nak main pandu jer tanpa ilmu, eksiden nanti kang wat susah family pulak..

Nak buat lesen memandu ni walaupun nampak mudah je, tapi ape yang korang perlu tahu ianya tak semudah yang disangka, ramai mana orang yang terpaksa ulang ujian berkali-kali tapi masih lagi gagal. Tak kira la gagal ujian komputer atau ujian Praktikal JPJ, apa yang saya nak sampaikan kat sini ialah, nak dapat lesen memandu ni memang agak rumit. So tak boleh la nak buat main-main, perlu fokus. Selain itu kita perlu dapatkan jugak tips-tips dari orang yang dah pakar.

Sebenarnya, saya tak mau nak citer banyak pasal cara nak lulus lesen memandu, apa yang boleh saya kata, cuba cari dahulu ilmu-ilmu atau tips-tips untuk lulus lesen memandu dengan cepat sebelum korang pergi ambil apa-apa ujian, ini untuk jimatkan masa dan duit korang jugak. Kalau gagal, kena bayar lagi untuk ujian ulangan dan yang paling teruk, masa korang banyak yang rugi. Rasanya semua pun dah tahu masa itu ibarat emas, ' yang pergi takkan kembali lagi... ' . Jadi bagi yang rasa nak ambil lesen memandu tu dan nak lulus ujian komputer atau ujian jalan raya JPJ dengan sekali test je, saya rekomen korang dapatkan panduan ni :

--> Jom Belajar Memandu

Insyaallah panduan ni akan membantu korang tuk dapat lesen memandu dengan sekali try je, Alhamdulullah setakat ni ramai dah yang berjaya lulus lesen memandu walaupun hanya sempat study 1 hari je. Kalau korang nak dapatkan tips-tips percuma bolehlah melawat blog ini. Banyak tips2 percuma tentang lesen memandu yang dikongsikan dalam blog ni. Boleh cuba tengok dan apply teknik yang dikongsikan.

Okey, rasanya dah cukup panjang dah saya bercerita tuk kali ni, so saya doakan korang yang nak ambil lesen atau dah pernah gagal supaya berjaya dapatkan lesen dengan segera. Jangan lupa sharekan artikel ni dengan kawan-kawan atau saudara mara yang nak ambil lesen memandu. Bye, assalamualaikum..
Pesanan ini ditaja oleh : http://lesenmemandu2u.blogspot.com/


Nak lulus lesen memandu dengan segera?
Dapatkan Teknik RAHSIA melalui link dibawah :



Jom sama-sama kita lulus lesen memandu, jpj test, test jpj, ujian komputer, jpj test komputer, test jpj komputer atau apa je yang diperlukan tuk dapatkan lesen. Bukannya susah kalau kita tahu cara, betul tak? hehe
SHARE

Milan Tomic

Hi. I’m Designer of Blog Magic. I’m CEO/Founder of ThemeXpose. I’m Creative Art Director, Web Designer, UI/UX Designer, Interaction Designer, Industrial Designer, Web Developer, Business Enthusiast, StartUp Enthusiast, Speaker, Writer and Photographer. Inspired to make things looks better.

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: